Apu

Min apu äger. :DD Handledaren är jättesnäll och trevlig och det är fett kul där i allmänhet. ^^ Liksom, nästa vecka ska jag börja sticka på en tröja, och hon sponsrar den helt. :DD Dessutom får jag 20% rabatt om jag vill köpa ngt.. :DD Fett nice i alla fall.^^

Nick kommer TYP snart till sthlm.. ^^'' Eller, han kommer 19:10 på fredag kväll.. ;_; Jäjä, that's life... Och, NI ska leka med oss på lördag. DD: Annars är ni onda.. >.< Nästan INGA vill ju leka med oss.. DD:

För övrigt saknar jag faktiskt gamla klassen lite grand.. ;_; De var faktiskt ganska kul ibland.. ;_; Man blir ganska less på en klass där ala snackar killar HELA tiden.. ^^''

Och jag har inget vettigt att skriva här.. det suger.. ;_;

Kommentarer
Postat av: björn

man behöver inte skriva ngt vettigt här :P
fotograferingen är ju på söndag, ni är fortfarande välkomna, så jag kanske hinner med er på lördag. jag borde hur som helt in till stan för att shoppa lite.

och för att klaga på att din klass pratar killar hela tiden så måste jag ju säga att du pratar väldigt mycket nick själv. :P

2007-11-29 @ 01:15:04
URL: http://bjornmat.blogg.se/dagbok
Postat av: Hannah

men, jag viiill skriva ngt vettigt ju. :P

Och, de pratar om ALLA killar. :P och på ett helt annat sätt. ;P

2007-12-05 @ 21:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0