Gymnasiemässan

Representerade skolan på gymnasiemässan idag... Det var faktiskt fett nice. ^^ Kul att se vilka som eventuellt kan tänkas gå där nästa år liksom. :P dessutom träffade jag massor med trevligt folk jag inte träffat på länge och så. ^^ Nejmen, träffade adrian tex. Honom har jagf inte träffat på aplänge. o.O det var fett nice, har saknat honom.. DD: Och så träffade jag Elin också... (Nicks ex) Det var INTE lika metal.. xDD Hon typ... Vågade inte titta mig i ögonen och pratade mest med Malin.. ^^'' Och just det, träffade Karin ur min gamla klass också. det var fett nice. :DD Hon ska tydlifgen försöka dra ihop vårt lilla gäng från högstadiet snart så vi kan träffas, saknar faktiskt dem med.. DD:

E-tuna imorgon som vanligt då.. :P Mig längtar.. o.O

Just det.. Nu är det hela TRE pers som läser min blogg.. xDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0