Kan fortfarande inte fatta.. o.O

Seriöst, jag kan FORTFARANDE inte fatta att jag är ihop med Nick.. xDD Liksom, när jag såg honom på vårlajvet blev jag typ "Omg, fett cool, fett snygg.. o.O *drool*" (trots att jag var ihop med Klipp, ja. :P) Och nu, ett halvår senare är vi IHOP. Typ,. va..? Hur gick det till..? o.O Liksom, det känns fett overkligt.. ^^'' Men, fett bra också och det äger ju så.. ^^

Och jag ska typ cutta mig själv för att jag tjatar om Nick så mkt.. DD: *känner sig som världens stalker*

Har för övrigt fått det klart att jag fått apu-plats.. Så jävla skönt.. o^.^o Hej, jag kan äntligen slappna av hýfsat.. ^^''



Gör för övrigt bloggen lösenordskyddad nu så jag slipper vara paranoid över vilka msom läser och inte.. xDD

Kommentarer
Postat av: björn

visstfan. jag skulle ring och kollat apuplats själv idag...
precis som jag skulle gjort de senaste fycka veckorna typ...
aja, får försöka göra det på lunchen imorgon...

och du ska vara glad att du fått arslet ur vagnen som mamma brukar säga, och gjort det du borde, och blitt ihop med nick :P

2007-11-07 @ 23:09:29
URL: http://bjornmat.blogg.se/dagbok
Postat av: Hannah

Men, jävla klant. xDD Det var helt omöjligt för oss att hitta apu-plats.. o.O Så, jag är fett lättad.. ^^''

Jo, jag ÄR ju glad. :P Fast, jag minns inte ens vem av oss som fick arslet ur vagnen och kysstes först.. xDD Jag var ty helt seg och sedan typ "Oj, jag håller på och kysser honom, hur gick det till..? o.O"

2007-11-08 @ 17:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0