Mjölk+

Fick ett sms av Malin mitt i natten... Det var... Intressant.. xDD

"Mamma stängde av internet så jag han aldrig se vad nick och maja och chrystal skrev. Vad skrev dem? FÖRLÅT OM JAG ÄR JOBBIGH mitt I NATTEMN Men ja e ganska full jag VILL KALLA DET VIRRIG. Ja skulle skriva något mer men jag minns inte vad. Guuuuud vad jag längtar tills julafton"

Snackade nyligen emd henne om vad fan det där var för ngt... Visade sig att hon fick lust att dricka mjölk+ igår... Så hon spetsade helt enkelt mjölk med sprit.. ^^'' Två stoora glas... Första med typ 1/6 sprit och andra med typ 1/3... Så otroligt cp.. xDD Hon är typ helt besatt av "a clockwork orange"... Har inte läst den själv men de dricker tydligen spetsad mjölk som de kallar mjölk+... ^^''
Jaja, men det är kul att mobba henne nu i alla fall.. xDD

Ska iväg till Nick nu också, fett nice. o^.^o Hej dååå.. 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0