Saknad

Fan vad jag saknar Nick.. >.< Liksom, det här är första helgen på skitlänge som jag inte har umgåtts med honom... Fy fan vad jobbigt det är... Liksom, det ligger hela tiden och gnager i bakhuvudet... Tänker på det hela tiden... det gör inte saken bättre att jag kanppt har kunnat prata med honom på msn heller... Och, guess what? De ska byta fönstrena i hans rum nästa vecka så han  kommer inte ha tillgång till internet hela nästa vecka... Jäj.. >.< Fast, pricken över i:et är nog ändå att han kanske inte får komma nästa helg.. >.< Liksom, jag håller på att krevera här.. hur ska jag stå ut ännu en helg..? ;_; Jag saknar honom ngt så fruktansvärt... Fy fan för det.. >.< Fanfanfan, saknar honom.. ;_; Pallar inte vara utan honom ännu en helg... Skulle fan inte palla det, skulle vara så sjukt jobbigt. Och jag vet att jag upprepar mig men jag hatar tanken på det...

Men, träffade resten av gurkorna igår. Det var jättemysigt, inte samma sak som förut, men fortfarande trevligt. ^^ Hade visserligen fett svårt för att somna utan Nick, men, men.. ^^'' *hopplös*
Toves nya lägenhet är helt underbar. ^^ Är lite smått kär i den. Hon har liksom kakelugn i sitt rum OCH egen balkong. o.O

Men, hej då på er... Nu ska jag försöka att inte krevera av saknad.. ^^''

Kommentarer
Postat av: björn

naw... lilla hannah. nu vet du hur det känns.

2007-11-25 @ 01:31:04
URL: http://bjornmat.blogg.se/dagbok
Postat av: Hannah

Det SUGER. DD:

2007-11-26 @ 00:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0