Skriver bara för att skriva.. ^^''

Okej, jag har skittråkigt.. Så jag skriver här.. Fast, det är bara du som läser Björn. xD Vad folk är intresserade av mitt liv alltså. :P

Var förbi apu-platsen idag och fyllde i papperssaken... Kommer typ ta hand om butiken och när det inte finns ngt att göra kommer jag få lära mig att konstruera stickmönster. Fett läskigt.. o.O Men, fett bra också. :P *kommer bli världens stickexpert*

Och, imorgon bär det av till e-tuna igen. ^^ Glad Hannah. =DD Men, kommer inte stanna lika mkt som vanligt.. ;_; Kommer inte fram förrän typ strax innan fem på fredagn och åker redan fem över fem på söndagen.. Det suger.. ;_; Jaja, får väl vara glad över att jag ens kan åka dit så...

Har för övrigt varit superduktig idag. Jag och malin fick världens ryck under håltimman idag och började skriva på grupphistorien till nästa lajv. Vi skrev ner en sammanfattning av vad som hände på senaste lajvet och kom typ halvvägs på vad som ska ha hänt mellan lajven... Och, sedan när jag kom hem så skrev jag ner vad som har hänt alla tidigare lajv jag spelat Räv och så satte jag in alla tidigare grupphistorier i det dokumentet också. Tror att den färdiga grupphistorien blir på typ 2½ A4 eller ngt.. :P Men, då kanske vi får bra intriger.. ^^'' Och, jag och Malin funderar på att införskaffa ngn slags sten eller så som vi kan ha intriger runt, så vi har något att göra på dagarna.. ^^''
Och, ja. Vi är båda superspeedade inför lajvet. Lajvabstinensen har fortfarande inte lagt av sedan förra lajvet, och det är fett bra eftersom vi blir fett planerande då.. xDD När gruppbeskrivningen är klar antar jag att vi påbörjar paviljongen... ^^ Får slå lite på pappa så han hjälper oss att konstruera en stomme till det...
Sedan ska jag ju sy min kappa också.. ^^ Komemr se så jääävla cool ut. xDD Typ, Som vanligt röd med huggtänder men sedan med en lång svart kappa med Daereks märke på.. Och så ska jagh ju skaffa röda linser också.. Folk kommer typ missta mig för demon eller ngt annat dumt. xDD
Är fortfarande lite stolt över det faktum att
1. Anledningen till att Leo lajvade knytt på vårlajvet var för att han tyckte att jag, Tove och Hilda var så jävla coola. :P
2. När Nick såg mig på sitt andra lajv som alv så tänkte han att "Så vill jag bli.. O.O"
Och vad kan vi konstatera utifrån detta..? Jo, jag är COOL. 8D *självupptagen*

Just det, jag fick ryck igår och färgade rosa slingor.. :P Ser helt okej ut i alla fall. Roligare än bara blont så att säga.. ^^'' Måste nog färga det i ngn permanent färg sedan dock... Mitt hår börjar bli väldigt sönderblekt nu.. ;_;


Okej, u har jag svamlat tillräckligt mkt, hej då. :P

Kommentarer
Postat av: björn

yay! för att läsa hannahs dagbok!

2007-11-08 @ 21:14:55
URL: http://bjornmat.blogg.se/dagbok
Postat av: Hannah

Känn dig speciell med att vara ensam om att vilja läsa min nedrans blogg... xDD

2007-11-08 @ 21:16:54
Postat av: björn

nån mer måste det väl vara? eller är det ingen anna som fått länken?

2007-11-08 @ 23:29:45
URL: http://bjornmat.blogg.se/dagbok
Postat av: Hannah

Nej, det är bara du som har frågat efter lösenordet så.. xDD

2007-11-09 @ 13:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0