Skolk

Fan alltså... Jag kan verkligen inte låta bli att skolka just nu. Skolkade nästan hela dagen igår ochnu skolkar jag från både matten och bilden. Helvete då. Min närvaro är redan åt helvete ju... Blir så jävla stressad över allting, men jag kan inte ta det lugnt och ta igen allt utan det är bara fler och fler saker som staplas på hög. Det håller på att bli helt outhärdligt. Jag behöver verkligen sommarlov. Men, nu får jag iofs se fram emot en ganska lugn tid. Studiedag imorgon, ledig på fredag och nästa vecka är det röda dagar från onsdag. Och massor med kul att göra iofs.
Men, mest ser jag fram emot att träffa Nick... Det känns som om det var typ 1 månad sedan vi träffades sist, men det ärtydligen bara 2½ vecka sedan. Jag måste verkligen sluta boka upp mina helger så jag kan åka dit. Tror att min brist på ork beror på att jag saknar honom också.

Och fan vad jag hatar att skriva emoinlägg btw.. D:

Kommentarer
Postat av: björn

välkommen till gymnasievärlden.
och det här var inte ett emoinlägg.

2008-04-23 @ 22:39:36
URL: http://bjornmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0