Tull och cp-barn

Ladidaa~ Dagen började... dåligt, ur en synvinkel, men bra också! ^^ Visade sig att mina rocking horse hade skickats via EMS, trots att jag bara betalade för air mail, så de kom efter bara några dagar istället för minst 2 veckor.. ^^'' Klaad Hannah~ ^^ Däremot fick jag tull på 335 spänn, helt sjukt.. X___X Liksom, paketet var tom märkt som "gift", och värdet var nerskrivet till 45$! Helt sjukt! Då blir ju tullen liksom mer än vad jag "betalat" för skorna. Ngn tigger om spö... X___x
Jäjä, sedan drog jag in till stan i brist på annat att göra, ringde Adrian och väckte honom, men han kom in till stan sedan i alla fall, så vi drog runt ett tag. Träffade på Nico (hans flickvän) och hennes kompis och lite senare Mackan med flickvän, flummade runt ett tag~ Lyckades övertala Mackan och Adrian om att dra med hem till mig och ha mini-filmkväll sedan också. Jag tycker om de pojkarna, så jävla sköna.. xDD Man blir alltid glad av att träffa dem. :DD Men nu har de dragit~ Ska dock träffa Leo och förhoppninngsvis Mackan också imorgon! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0