Ensam... X___X

Jag är... Ensam... Har inte träffat några kompisar sedan i fredags morse (okej, en sovandes Nick men.. ^^'') Och, jag blir väldigt snabbt ensam har jag märkt... Liksom, jag har ju jobbkompisarna och så. Men man umgås ju inte på samma sätt när man jobbar. Ska bli jävligt kul att träffa människor sedan när veckan är slut... (om ngn känner att komma förbi och hälsa på efter jobbet innan dess är ni mer än välkomna dock.. ^^'' Upptagen imorgon kväll iofs..)
Sedan gör det iofs inte saken bättre att alla är ute och seglar, för annars kan jag alltid ta ut min ensamhet på Hugo, men nu försvann den chansen... ^^''
Jaja, slut klaga nu Hannah! (=hej då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0