(a)

Borde börja blogga ordentligt egentligen, det är så sjukt skönt att skriva av sig egentligen. Känns så tråkigt bara när jag vet att typ ingen läser... ^^''

Wellwell... Har börjat sy på klänningen nu, känns så jävla skönt att ha kommit en bit nu. Om jag har tur sliper jag få panikattacker i slutet av terminen.  Nejmen, för tillfället tror jag att jag sliper det i alla fall. xDD Är så sjukt pepp på att sy den för tillfället, beror nog till stor del på att jag håller på att byta stil igen. Det känns ganska skönt faktiskt men lite tråkigt också. Börjar ju gå tillbaka till min gamla flumspattstil, blandat med ngn version av japansk punk, me like ;P Way to much Vivienne dock.. ^^'' Fick mina nya byxor idag, HELT underbara O.O Folk lär väl ha sett bild på dem på bilddagbeokn, jag är KÄR xD Nu fattas det bara skor och en tröja så har jag en hel vivienne-outfit.. xP
Men, så var det det där med att spara pengar då. xD Kommer verkligen inte ha råd med kameran den här månaden, så SJUKT irriterande.. >.< *suckar djupt* Jaja, bara att vänta en till månad då.. SEDAN kan jag äntligen börja spara ihop till min kära narae60. :P Och, när hon är köpt är det japan som gäller, inga nya dockor på ett bra tag.. ^^'' (och det har jag INTE sagt förut.. X___x) Nejmen, förhoppningsvis ska jag kunna hålla det den här gången. Liksom, nu har jag åtminstone ingen docka jag känner att jag verkligen MÅSTE ha.


Köpte senaste Nana idag också, för att övergå till nästa nörderi.. ^^'' Första numret på länge som man inte blivit helt deprimerad av, man får ju tom känslan av att Hachiko KANSKE, observera kanske, kan bli lycklig med Takumi... Men, Nobu hade ju annars varit perfekt... Fast, annars kan ju jag dumpa Nick och sno honom. 8D *ond* Okej, dum idé, det erkänner jag. VÄLDIGT dum idé faktiskt. *springr iväg och kramar Nick*

Hmm... Finns det ngt mer nörderi att klämma in kanske..? Justja, lajv. ^^ Jag har KANSKE fått ihop 2 minions nu. xD Beror på om Egg känner för att hänga på. ^^ Det hade varit kul i vilket fal som helst, liksom, hur flumspatt och underbart kan ite ett lajv bli om man bor med henne, Malin och Madde..? o.O INTE helt fel. :DD Nu gäller det bara att övertala Egg helt samt hjälpa Madde med vad hon ska spela. :P

Right, kanske en snabb genomgång av helgen också. För att sammanfatta det hela i ett ord, UNDERBART! Fast, det är ju en ganska tråkig beskrivning på en fantastisk helg egentligen... Men jag vet liksom inte var jag ska starta. En helg med Nick liksom, inkluderat alla obligatoriska saker såsom pannkakor och kladdkaka. Fast, den här gången åts pannkakorna i deras uterum med glass och jordgubbssylt, godaste på länge alltså.. O.O Tyvärr är ju Nick ännu mer handikappad i köket nu när han har kryckor än i vanliga fall, så ännu mindre hjalp med matlagningen den här gången.. xD När hans knä är okej igen ska han åka på att lära sig laga mat i alla fall, det är ett som är säkert.. ^^''

Oh well, tror det är allt för tillfället i alla fall. ^^ Ska försöka skriva mer framöver, det är ju fett nice egentligen så...


Kommentarer
Postat av: björn

har inte du en kamera redan?

2008-05-13 @ 08:39:12
URL: http://bjornmat.blogg.se/
Postat av: Hannah

Nej, inte längre :P Sålde min gamla för att ha råd med en systemkamera snabbare ^^

2008-05-13 @ 10:23:35
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Bajs~

2008-05-13 @ 18:46:39
Postat av: björn

du är dålig :P

2008-05-14 @ 22:24:31
URL: http://bjornmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0