Blörgh

Jag är fan opepp på allt utom hairspray just nu.. Liksom, jag är sjukt opepp på att spara pengar till narae60 och japanresan, jag vill bara köpa nya fina klänningar, köpa tyg osv.. INGET mer. Och, när jag inte har något att göra sätter jag bara på hairspray istället för att läsa manga eller så. Det är visserligen jävligt skönt, tills filmen tar slut som jag sagt tidigare.. ^^'' Jag kan liksom inte bestämma mig för om jag är glad eller inte.. För, jag är ju glad tills filmen tar slut, sedan dyker det upp massor med angstmaterial ända tills jag fortsätter titta... Tyvärr har jag ingen att prata med om sådant, så det bästa är liksom att sätta på filmen igen..

  Jaja, imorgon blir det trevligt för då ska jag upp tidigt och sminka mig, fixa håret och ha min underbara klänning på mig. <3 Funderar på att ta en lång promenad genom stan efter skolan också, lyssnandes på hairspraysoundtrack såklart. ;P



Nejmen, nu ska jag steka pannkakor och sedan se på hairspray för 9:onde gången... ^^'' (9 gånger på en vecka, illa.. ^^'')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0