Emo? Jamen tack för den.

Villintevillintevillinte. Har träningsvärk, ont i halsen, lite feber 'n shit. Men nejdå, iväg till skolan för att sedan jobba. ÅH vad pepp jag är! Inte. Gör inte saken bättre att Malin tycker att jag ser emo ut i mina kläder. Ja, jag tar illa upp som fan. Jag pallar liksom inte vara färgglad hela tiden, låt mig ta en paus och gå tillbaka till ngn av mina äldre, slappare stilar. Det blir jävligt jobbigt ibland att springa runt i tonvis med lager av kjolar, strumpbyxor, tröjor osv. Då kan det vara jävligt nice att bara slänga på sig en skjorta, ett par byxor och en kavaj. Och inte får man ha onti halsen/frysa och ha palestinasjal heller. Vad fan är det med palestinasjalar och att vara emo nu förresten..? Det är ungefär som med nazzar och bomberjackor. Palestinasjalar var förut bara ett sätt att visa att man stod på palestinas sida i israel-palestinakonflikten. Det var delvis därför jag köpte min. Men, nu kan jag inte ha den längre, för då är jag "emo". Jag HATAR när saker tas över av olika stilar. Låt mig ha de kläderna jag vill ha utan att klassas som emo.

(ja, jag är lite småsur på Malin över det)


Jaja, i allmänhet är jag sjukt opepp just nu, och tänker förmodligen skolka från engelskan, trots att jag inte borde det. Men, jag pallar inte dra mig iväg till skolan för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0