Filmkväll

Helgen har...Bara försvunnit.. ^^'' Jobbade så gott som hela fredagen, och sedan var det bara hem och käka och sega vid datorn. Lördagen jobbades det på och sedan bar det av på filmkväll hos Niko och Ofelia. ^^ Hugo kunde tyvärr inte komma med eftersom han var sjuk. Men, det var trevligt i alla fall. :P Träffade massa trevliga människor och så, var väl inte världens mest sociala dock, tycker det är skitläskigt att träffa många nya människor samtidigt.. ^^'' Well, well, hoppas ingen störde sig på det. XD Men, jag fattar fan inte hur tiden kunde gå så sjukt snabbt... Liksom, helt plötsligt var klockan runt 4 på natten och jag typ. "W00T? O.o" Så, jag är en trött jävel, men, men.. ^^'' Ska gå och lägga mig tiiiidigt idag (läs: tidigast 22:00)


Hah, börjar sakna Nick ganska rejält nu.. o.O Oh, reminds me... *börjar spamma Nick om att han borde komma hit snart*



Fan, jag har inget att skriva ju... X___x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0