More clothes, yes please..? (a)

Egentligen börjar nog mitt hairsprayfangirlande gå till överstyr... Men, jag bryr mig inte! ^^ Förhoppningsvis tar jag en sväng in till stan imorgon och köper tyg så jag kan köpa en till klänning, det börjar bli lite ont om kläder nu. ;P (och nu lyckdes jag hitta en sida full med massa reproducerade 50-talskläder också, hejdå pengar O.O)


Jaja, idag har jag fotat dockorna med systemkameran också, tyckte det var dags att orka det... ;P

Fan, jag har ju inget att skriva.. X___x Eller jo, Nick får mig att känna mig singel igen.. ^^'' Så, han kan bajsa på sig och komma ihåg att vi faktiskt är ihop.. ^^'' Jag är trött på att försöka själv.. *suckar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0