Clone wars-rant

Gud, jag är helt slut! Somnade på tunnelbanan och missade stationen, det var kul. xD Normalt sett brukar jag vakna till typ stationen innan jag ska av, någon form av automatisk tjoflong. Men inte idag. Jaja, vaknade precis innan bandhagen, så jag hann inte komma så långt. x3 Ska sova lääääänge imorgon. <3<3
  Btw, mitt rum ser för tillfället ut som någon slags bunker från andra världskriget eller något sådant. Känns så i alla fall. Jag brukar alltid ha massor med jox uppe på väggarna, men jag tog ner det när jag kom hem från skolan så vi kan börja fixa sedan. Äckligt opersonligt och tomt alltså.

Jag och Malin åt på McDonalds idag! Och hmm... VAD kan anledningen vara? STAR WARS I HAPPY MEAL! x333 Ärligt talat, R2D2, ja tack? Tyvärr är det ju reklam för den senaste animerade filmen. Hade INGEN koll på handlingen, sedan berättar Malin attd en utspelar sig mellan episod 1 och 2, och den handlar om att Anakin får en Padowan, seriously, han är fortfarande Padowan själv! Jävla retards! Hitta på en vettig handling om ni prompt ska klämma ur varenda slant ur filmerna... Spö ska dem ha. *går iväg och tjurar*

...Men jag fick ju faktiskt godis av gympaläraren idag, eftersom jag glömt kläderna. (nej, det är inte vettigt någonstans)Så lite glad är jag ändå. ;P


...Förlåt, jag har inget vettigt att skriva om idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0