Filmkväll och fungerande dator!

Filmkväll igår! Det var sjukt nice, tills Nico och Igor kom... Då sög det rövballe. För Adrian hänger med Nico hela tiden och är allmänt kärlekskrank och Mackan? Han... Klänger på Igor som en gnu? Man känner sig lite som 5:e hjulet i alla fall.. Så, ja. Det sög rövballe. ^^'' Men, men, hade kul några timmar i alla fall. xD Och rakade mohikan gjorde jag äntligen! Måste klippa ner den lite också dock, det pallade vi inte.. ^^''

Sedan kan jag även tillägga att min dator "fungerar" igen, dvs den tar laddning för det mesta... ^^'' Tog ut batteriet, blåste lite och vips så tog den laddning! Men den glappar iofs fortfarande... Jäjä~

Kommentarer
Postat av: Anonym

det förklarar saken. och nu är jag duktig och kommenterar på rätt inlägg också :P

2008-11-24 @ 21:49:21
Postat av: björn

varför tar den inte mitt namn!?

2008-11-24 @ 21:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0