Resultatet av att se på Hairspray igen.



Ja... Ni ser ju hur det går när man har sett på Hairspray igen! Och ge mig en applåd, jag klarade nästan av att gå i högklackat hela dagen! Det går framåt. x3 (Och platå är världslättast, så det äger <3) Men, skulle fan aldrig klara av att gå omkring sådär varje dag.. ^^'' Det är så... Opraktiskt.. ^^'' Men fint! Man känner sig väldans söt. x3 Och det blir inte värre av att Julia fangirlade mig hela dagen och snackade om att var så söt. x33 *pose*
...När jag ändå lägger upp en bild på vad jag haft på mig idag kan jag leka modebloggare när jag ändå är igång. x3
Klänning: Hemmasydd~
Skor: Skopunkten
Strumpor:
H&M har jag för mig, var ett tag sedan, men de har små rosetter på sidorna som inte syns så noga på bilden.
Halsband: Vivienne Westwood~ (Suprprising? Inte riktigt va? x3)

Doopidoop~Tror jag sulle skrivit något mer egentligen, men jag minns inte vad, så det får vara.. ^^''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0