Skor och Happy berry


Det är bara att erkänna, det där är världens absolut tuffaste skor! Åh vad jag vill ha dem alltså... ;____; Har dregglat över dem tidigare, och de är så coola! Nej, om jag får pengar över efter lönen åker de där hem till mig! xD Och jag skiter i att jag inte kan gå i så höga klackskor, jag får lära mig!


Jag har aldrig varit så mycket för att tatuera mig... Men, en happy berry på handleden HADE inte varit helt fel alltså... x3 (okej, enda bilden jag hittade, sry för "707") Men, i svartvitt då. Eller snarare, lämna bara klar linjerna. (inklusive den gula) Nej, det hade varit niiiice~ Lyser lite nörd om mig då dock, men vad fan, vem bryr sig? xDD (Happy Berry är ett klädmärke i Paradise Kiss, min favoritmanga)

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Lyser lite nörd om mig då dock". LITE!?

om du inte hade berättad VAD det var så hade det varit en annan sak. nu är du ju nördigare än mig :P

2008-11-21 @ 02:32:24
Postat av: anarkistbävern

Men, jag är onte värre en de som tatuerar in UPPCONS logga. xDD Då är det illa. o.O

Antar att det är Björn..?

2008-11-21 @ 11:39:21
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0