Trötthet!

Såg klart på Narnia för kanske 40 min sedan... ^^'' Tog ett bra tag innan vi kunde börja titta eftersom ljudet krånglade fett mycket... Men, väldigt bra var den i alla fall! Slog första filmen med hästlängder. Och Caspian var nomnom. ;P Gulligt med hans lilla förälskelse. <3 Även om det inte var med i boken, så gillade jag det! x3 *shoujo-obsessed* Nejmen, jag rekommenderar den. x3 Fick mig även att bli väldigt sugen på att läsa böckerna igen. <3 Tyvärr är de nog nedpackade i källaren... Jag dampade loss när det var feltryck i en av de mest spännande scenerna i 6:e boken, och sedan dess har de varit nerdumpade i källaren, det var typ... 8 år sedan. xD Hoppas vi lyckas hitta dem.. ^^''

...Och jag HAR faktiskt pluggat japanska om ni tyckte jag var dum som bloggade! Men, jag ör trött som en jävla gnu och kan inte plugga mer.. ^^'' Har skrivit ner alla tecknen i ett block nu i alla fall, så jag kan plugga påväg till skolan, jippie! Which reminds me, sova var det. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: björn

jag laddade ner tvåan häromdan jag med och blev sugen på att läsa böckerna. jag har inte gjort det förut, pappa läste första boken lagom efter att serien på ettan hade gått, men den var så tråkig så vi la av.

men jag har två eddingsböcker att läsa om först!

2008-11-17 @ 19:36:04
Postat av: Emma

Jag föredrar såklart de äldre Narnia filmerna xD

Men den var helt okej faktiskt.

2008-11-20 @ 20:56:44
URL: http://mizerableunmei.blogg.se/
Postat av: anarkistbävern

Var länge sedan jag såg dem, men har för mig att d var rätt crappy. x3

2008-11-20 @ 21:02:08
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0