Vinyl 107

 Jag måste bara tvinga folk att lyssna på den radionalen! <3 Jag brukar normalt sett avsky radio, eftersom det bara spelar crap, men sedan började vi lyssna på 107,1 i skolan, och nu är jag fast! xD Jag älskar den kanalen! Bara massor med underbar 60-, 70- och 80-talsmusik! Langa fram radion och kör igång!

http://www.1071vinyl.se/

Och om ni inte har en radio får ni skrapa ihop pengar och köpa en sådan här skönhet! Jag har norpat in mammas rosa nu när jag gjorde om rummet. Den passar in helt underbart! Får se hur lång tid jag vågar behålla den utan att resten av familjen slår ner mig dock! Tycker om den gör jag i alla fall. <3 Sedan kan man koppla in mp3n när man tröttnat på radion också. (men vinyl 107 kan man ju inte tröttna på, så det är ju en onödig funktion, right? ;P)

Det är bara att erkänna, den är söt! http://www.tivoliaudio.se/ (pal heter modellen)


...Smygreklam..? Vad? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0