Anthony osv

Hejsan hoppsan! Lite för liten form för den ugnspannkakan, in i ugnen igen! xDD (väldigt kladdig var den, och så såg den ut som en cupcake som sväller över kanterna sådär xDD)

Innebär att jag kan ladda upp bilderna jag tog på Anthony idag! Vi har ju en fototävling på BJD, med halloween-tema då... Gick inte så superbra för mig dock... Fotade mest för att jag "borde", och sedan har mitt objektiv gett upp, så jag blev sur och orkade inte engagera ig i fotandet. xDD Sedan failar jag på photoshop, så redigeringen på andra bilden bleb jag inte heller nöjd med... Jäjä... ^^'' Men, vad tycker ni då? Duger de? ^^''





Läser en manga som heter "cat street" nu, den är otroligt bra! Är typ ett kapitel kvar nu, önskar att den fanns översatt på engelska i bokform och inte bara på nätet. Avskyr att nästan alla shoujomangor som är riktigt intressanta coh som är LITE annorlunda i alla fall bara finns scanlateade... Om jag läser en bra manga vill jag ju ha den i bokhyllan också! *går och gråter lite*

Jaja, palla, byebye~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0