Dum bror~

Okej, Hugo är nog en av världens bästa brorsor... Men ibland blir man ju allt bra less på honom. Som när han säger till mamma att han ska dra in till stan ett tag. (hans mobil är stulen så vi vill gärna ha så mkt info som möjligt) Och, sedan ringer jag någon gång efter sju och undrar varför han inte är hemma än. Och då har han dragit hem till Miracuel tillsammans med Madde, utan att ha sagt ett piss till någon av oss. Liksom, han kunde ju ha lånat en mobil av dem? Båda har ju mitt nummer, och han kan mammas i huvudet så.  Sedan gör det inte saken bättre att jag själv känner mig väldigt utanför. Jag har ju känt Madde och Miracuel mycket längre än honom, men på senaste tiden är det bara de som träffas, och jag blir inte ens medbjuden. (okej, de frågade idag, men jag jobbade, men de kanske kunde ha frågat om jag ville ses när jag slutat?) I vilket fall som helst blir jag lite trött på att det alltid blir så, känns lite som om han snor mina kompisar, vilket blir liiite jobbigt i längden... Eller, väldigt faktiskt...

Jaja, sluta whina nu! *slår sig själv* Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0