Ensam hemma

Ja... Ibland suger det verkligen att vara helt ensam hemma... Idag är en sådan dag... X____X Mamma och pappa är på landet som vanligt, vilket iofs nästan alltid är skönt. Men, Hugo är inte hemma heller, han är hos Madde på någon form av minikonventsgrej. Och jag är inte bjuden. ^^'' Känns alltid lika extra surt när Hugo är iväg och träffar folk jag lärde känna först, men sedan är inte jag medbjuden. ^^'' Jaja, jag tycker ju om min bror ändå, inte hans fel precis. xD Men i alla fall, det är vid sådana tillfällen det inte är så jävla skoj att vara ensam hemma. Hade väldigt gärna hängt med några kompisar nu och skrattat och haft kul. Hade tom räckt att sitta hemma i soffan med Hugo och bara snacka och dega med datorerna. x3 Jag tycker om min bror väldigt mycket faktiskt, är skönt att vara så pass bra kompis med sitt syskon. ^^

Enough of emoness! Nu är det ju faktiskt lov insåg jag! Fast... Jag jobbar måndag-onsdag... Men ändå! xD E kommer ner till sthlm, ska bli otroligt kul att träffa henne och Luca. :3 Lekaleka~ Och så kommer Nick såklart. x3 Han kommer ju dock med familjen, så jag antar att hon bor på hotell med dem.. *funderar* Nevermind! Ska bli kul att träffa honom i alla fall, var ju ett tag sedan sist... ^^'' Vi har inte ens setts sedan innan ettårsdagen! O.O Katastrof. x3

Nej, nu ska jag fortsätta med att läsa min manga! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0