Finanskris alltså...

Jaha, nu börjar man till slut känna av den där jädrans finanskrisen alltså.. ^^'' Hade en 160$ betalning att dra iväg nu när lönen kom, och till att börja med så hade jag räknat med att få 300 kronor över på den, icke. Inte ett öre.. ^^'' Och, sedan när jag hade fått över pengarna till paypalkontot så hade kronan sjunkit ännu mer, och då hade jag inte tillräckligt helt plötsligt. JAG HATAR DET! Hoppas verkligen att säljaren är snäll och låter mig betala de sista 7$ tillsammans med sista betalningen... Men hon har redan varit så snäll mot mig så det känns lite elakt också... ;___; Jaja, jag hoppas verkligen inte att kronan sjunker ännu mer nu... Då åker alla julklappsköp i backen typ.. ^^'' Har liksom 230$ som ska betalas då... Börjar känna att det börjar bli liiite ont om pengar alltså.. ^^'' Jaja, nu ber vi till finansgudarna att kronan höjs igen så dollarn är nere på 6 spänn igen. Och så kan vi hänga moderaterna som inte tagit hand om skiten ett piss när vi ändå är igång. ^^''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0