Förkyld



Well... Som ni förmodligen ser är jag en förkyld gnu, vilket suger rövballe.. ^^'' Får bunkra upp med maaaaassa papper till bussresan imorgon, så jag inte sitter och har ett vattenfall nerför näsan hela resan... ^^'' Jaja, jag kna inte andas genom näsan i alla fall, och vi har ingen nässpray hemma~ ^^''
Och när jag ända whinar kan jag tillägga att jag tycker alldeles för mycket om smeten till chocolate chip cookies... Jag åt... VÄLDIGT mycket smet... Så jag har superont i magen... xD *5 år egentligen*

Imorgon drar jag ju upp till östersund, så det blir nog inte så mycket mer skrivet förrän på typ söndag. :3 (eller okej, jag kommer säkert inte kunna låta bli att skriva mer ikväll och imorgon bitti, men ändå!)

...Just det... Packa var det!!

...Nej förresten, handla middag var det! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0