Ny mobil, ja tack? (a)

Jag är SÅ sugen på en ny mobil. xD Älskar nya mobiler, det finns alltid så många kul funktioner att upptäcka. :P Är riktigt sugen på en HTC touch Diamond...

Det är bara att erkänna, den är snygg! xD Dessutom har den touchskärm, vilket ju är otroligt underhållande, lite opraktiskt kan jag tänka mig dock... *funderar* Annars är ju Sony Ericsson X1 inte helt fel.. xD

Utdragbart tangentbord har den, perfekt för sms ju! Och så har den relativt stor skärm, så man kan slänga över filmer och så på den. x3 Rejäl jävla batteritid också. o.O Men billig var den ju inte, så den kan jag ju glömma, min ekonomi är inte positiv till sådana köp. xD

Jaja, jag vill han skojig mobil i alla fall! xD *prylgalen* Men... Lycka till. Drömma går ju i alla fall! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0