Prutt i rumpan~

Ja, det går ju uppenbarligen inte så bra det här med att blogga. ^^'' Tror mycket det är för att nästan inga läser det, så det känns lite ovärt att skriva alls faktiskt... Kanske ska bli nästa blondinbella, lol. xDD Passa er, snart kommer jag finnas i varenda tidning i sverige! ;P "Anarkistbäverns talar ut om övergreppen" Det skulle ni allt bra gärna vilja se va? xD Jaja, synd om ni vill, för det lär inte hända. xDD (och tack och lov för det. o.O)

Kan däremot ta och upplysa er om att jag är otroligt pepp på att arra star wars-lajv nu! Kommer bli riktigt kul. <3 Jag och Malin ska lära ocss huttiska och allt, önska oss lycka till! xD Och, låt oss hoppas att det faktiskt blir några som kommer också... ^^'' Lär iofs ta några månader tills det blir av, men ändå. x33 (smileymissbrukaren of d00m btw...)

Hmm.. På skolfronten då? Ja, hantverksdelen går skitbra som vanligt, och det teoretiska skiter på sig... ^^'' Förvånad? Nej, inte särskilt. Jaja, om jag skulle fått välja hur min framtid skulle se ut så lär jag ändå inte behöva det teoretiska. x3 Plugga vidare inom design utomlands, yes please. <3 Fågan är bara om det blir Instituto Marangoni i London eller Bunka Fashion college i Tokyo... Marangoni kostar ju skjortan, men ligger mycket närmre och 95% har jobb när de går ut, dessutom får de bästa eleverna en monter på Harrods, och jag läste även att de har samarbetat med Westwood! Låter ju helt underbart! Bunka har sina positiva sidor också dock, för det första ligger den ju i Tokyo som verkar vara världens coolaste stad, de har en skiiitstor samling med coola plagg osv man får glutta på, Yohji Yamamoto gick där osv. Dessutom verkar Egg vara sugen på att plugga där, så vi skulle kunna bo tillsammans Nana-style! :P Men ja... Det ligger ju inte precis nära... Och, man lär ju bli tvungen att bo där i minst ett år först och råplugga japanska, ingen lek alltså. o.O Beslutsångest of d00m. ^^'' Fast samtidigt, om jag lär mig flytande japanska kan jag köpa manga också, yay Nana!! xDD *obsessad*
Oh, apropå Nana, är stört sugen på cosplayen till Uppcon nu alltså. Önskar bara jag hade otroligt mycket pengar så jag har råd att köpa Vivienne Westwoods Love-jacket istället för att sy en f*cking kopia, INTE okej. xD Jäjä, har ju smyckena i alla fall. ;P

Snart är det lov! Då är ju fan lyckan gjord. xDD <3 Börjar bli jääääävligt trött på skolan alltså. *andas ut*


Och det här börjar bli äckligt osammanhängande så jag borde nog sluta nu.. xDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0