Studera utomlands? Ja tack. ^^''

Har fått ett brev hem om att jag fått en IG-varning på den där f*ing matten... ^^'' Det är ju valbar kurs, och det finns ju fan inget intressant man kan läsa efter gymnasiet i Sverige om man inte har läst MatteB, men liksom... Jag VILL ju inte studera i Sverige? Hur fan skulle man kunna lyckas som designer i ett sådant här tråkland med folk om inte vågar något? Dessutom är det enda som finns kvar att plugga på Beckmans, och det passar ju liksom inte mig. Nej, det vill jag helst inte. Snackade med mamma igår om matten, och nämnde att jag var jävligt sugen på att hoppa av eftersom jag ändå inte vill plugga utomlands, och så kom vi in på det, hur mycket det kostade osv... Tror ändå att det kommer bli Istituto blablabla, även fast det är mycket dyrare än Bunka. Men liksom, det blir dyrare ändå med Bunka med tanke på att det ligger i Tokyo, och man måste dra dit och plugga som en idiot först. ^^''
   Jaja, nu gäller det väl bara att fundera på var fan jag ska få tag på 120 000 spänn.. xDD Råna en bank kanske? Nejmen, jag får väl bo hemma efter gymnasiet och jobba som en jävla gnu... Jaja, det lär det bli värt! *satsar på montern på Harrods*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0