Telefon!!

Pappa har ÄNTLIGEN lagat vårt telefonjack! Nu funkar hemtelefonen ordentlgit för första gången sedan vi flyttade hit, och internet är MYCKET bättre, jag älskar det! xDD <3 Nu måste jag börja leka riktig tonåring och snacka i telefon hela tiden. Just ja.. Jag tycker det är läskigt att ringa folk, den lilla detaljen glömde jag ju. ^^''

Just det! Ska ladda upp bilderna på Anthony i kort hår på BJD. :3 *duktig* Kanske laddar upp en här sedan också, om jag orkar. :P Jag måste ju utnyttja det faktum att jag äntligen kan ladda upp bilder nu!


Och nej, jag ahr ingen aning om vad som har hänt med mig och att blogga egentligen.. ^^'' Men, det känns ju lite kul i alla fall, det är ju ingen annan som läser, jag kan skriva vaaaaad jag vill! >8D *börjar känna sig schizofren* Byebye~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0