Hachi är nog sötast i typ hela världen?



Det här är Hachi, hon måste nog vara en av världens sötaste, eller hur? Inte för att man ser så mycket när hon gömmer sig sådär, men det var den enda bilden jag tog, så då får den duga. Så, jag har spenderat en viss del av eftermiddagen med henne, jag slutade sent så det blev inte så länge, men det var trevligt så länge det varade, eller hur?

Jag är helt slut nu för övrigt. Känns som om jag inte gör annat än att träffa kompisar hela tiden, och så gå i skolan. Men, det är väl så det ska vara~ Jag lyckades till och med hålla mig från att skolka från sista lektionen, hur gärna jag än ville! Skolka är dåligt, right? Men, imorgon är det fredag, så jag kanske överlever veckan ändå~ Även om jag ska jobba på lördag.

Jag tror jag är för trött för det här, right? Sova? Frestande... Mat? Inte lika frestande. Jobbigt läge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0