Trasig telefon

Vet ni vad jag är trött på? Trasiga telefoner. Alla nya telefoner går sönder efter runt ett år. Min senaste gick sönder idag. Den är bara några månader gammal. Den stänger av sig när man försöker lyssna på musik, kameran funkar inte och  folk hör knappt när man snackar. Och allt hände idag? Den funkade finfint igår. Skumt.
I vilket fall som helst blev det bara till att byta tillbaka till min gamla mobil som (nästan) funkar som den ska. Men, trasig mobil... Det är tecken va?


Precis! Dags för en iPhone! Så det är bara att skrapa ihop pengar. Blir dyrt att betala den jävla telefonräkningen själv, eftersom man inte verkar kunna köpa en iPhone endast (?) Men, sådant är livet, lite fancy måste man minsann få vara! Under tiden som jag skrapar ihop pengar får jag dock leva med min repiga lilla mobil. Jaja, sådant är livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0