Jake/Korinth?

Tappade min telefon idag. På stengolv. Hej hjärtattack? Men den lever. Tack vare mitt stora, feta chokladfodral så studsade den bara till lite och landade mjukt igen. Tack och lov... Jag höll på att dö.

Jag har lite beslutsångest. Jag kan inte att bestämma mig för vilken docka jag vill ha hem först. Visst, jag måste få Amelie såld först, men sedan då? Jake eller Korinth?

Korinth:
+ Anthonys kompis och fd. KK. (hon är snäll)
+ Jag vill ha hem henne? Hon kommer bli fin. Kort lugg, långt lockigt hår, tighta polotröjor och åtsittande jeans. Attityd som fan.
- Jag måste vänta till Limhwas nästa pre order. De hade just en, och jag vet inte när nästa blir.


Jake:
+ Han ska vara en DS Saint? Jag har velat ha en i år.
+ Jag har velat ha en fashionista-kille ett bra tag, och han är det.
+Jag kan beställa honom när jag vill.
- Är inte hundra på resinmatchningen, krångel att beställa från olika företag. UGH.
- Han är elak? Inte lika elak som Mary dock. Hon skulle iofs gilla att få hem honom.


Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Hachi

Men jag vill se dockorna innan jag ska tycka! :D

2010-01-15 @ 19:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0