Korinthsvammel

(Bilden tillhör Naiara)

 

Har äntligen någon som är intresserad av att köpa Amelie... Jag hoppas verkligen att hon bestämmer sig för att köpa henne, och hinner betala innan måndag. I sådana fall hinner jag beställa hem nästa docka, Korinth. Limhwa har orderperiod just nu, men den tar slut den sista, och efter det vet jag inte när jag kan beställa nästa gång.

På bilden är det en Limhwa half elf, men jag tror nog att det blir en Elly. Hon är helt ny, så det finns inga ägarbilder än, vilket suger. Men hon ser underbar ut. Ganska lik half elf egentligen, men hennes ögon ser mer... Badass ut? Passar Korinth~ Åh, jag vill ha!


Kommentarer
Postat av: eggkorv

Hahaha~ shoppaholicuuuuuu! Men jag hoppas att hon blir såld för då kan jag peta sönder mig på en Elly :D:D:D <3

2009-11-28 @ 18:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0