London



Jag saknar London. Very badly. Jag vill dit. Nu? Jag vill sitta på Saki med E och Jill varje kväll, skratta åt vår galna kines, ligga och läsa i Hyde Park, ha hotellfester och dreggla Vivienne som en jävla idiot. Och gå, massor! Överallt!
Det lutar ju åt att jag lyckas tvinga iväg familjen till London i början av året men det är inte samma sak. Faktiskt. Och så klassresan som förhoppningsvis blir av... Och sedan. Nästa höst ska jag flytta dit. Kosta vad det kosta vill. Även om jag kommer deppa sönder av att vara utan Christoffer. (hjälp mig att förklara för honom att det är en superbra idé att ta ett sabbatsår i London innan han pluggar vidare!)

London äger, jag vill dit. Och Ramen. Omnomnom... SERIÖST JAG VILL TILL SAKI NU!!!

Kommentarer
Postat av: Jill

JAG MEED!

DDD: <333

2009-11-25 @ 09:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0