Omnomnom-dag?



Jag trodde jag skulle skjuta mig efter en dag i skolan. Men, nah. En fackteckningslektion senare så blev allt väldans trefvligt~ Jag och Amanda typ... ASDFGHJVIPRATARMASSOROMRIMFROSTAAAAAH! Och typ. Lekte jättestereotypiska. För alla vet väl att designstudenter fikar på Espressohouse? (sedan att vi drack varm choklad och inte latte är en annan femma)

Men... Viktigast av allt!

(undrar hur mördad jag blir av alla bilder på Amanda...)

Anyway... RAMEN! Seriöst. Har inte ätit det sedan London. Och vi fick typ. Damp och var tvungna att ha. Tasty som fan. (don't kill me nao E och Jill..)

Ja. Jag är på bra humör. Egg er snel hest. Frank Turner äger. Jak er klad.

"Whatever happened to childhood?
We're all scared of the kids in our neighboorhood;
They're not small, charming and harmless,
They're a violent bunch of bastard little shits."

Hur kan man inte älska någon som skriver sådana texter?

Kommentarer
Postat av: eggkorv

Men hej börja-skolan-skabb-dag... FY HANNAH FY! D:



...Ramen är GOTT! lalalalaaa~ :3

2009-12-01 @ 00:29:33
Postat av: Hannah

Äsch! Inte alls~



Ja!!!

2009-12-01 @ 00:38:58
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/
Postat av: Jill

Jag kommer döda dig nästa gång jag ser dig! Vill också ha ramen jueee!

2009-12-03 @ 00:56:52
Postat av: Hannah

PLease don't! D: Vi kan äta det nästa gång du kommer till sthlm?

2009-12-03 @ 08:37:04
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0