Vintergarderob? Ja tack.

 

Min garderob behöver en seriös vinter-update. Den stereotypiska fashinista-stilen var underhållande ett tag. Men nu börjar jag tröttna, ge mig kläder? Vi kan ju börja med det där med min jacka som Camilla snott av mig. Hur lång tid kan det ta att sätta betyg på en jacka liksom? Ugh. Och så vill jag ha ett par klackar som funkar under vintern. Vivienne/melissa-skorna är helt underbara. Men ärligt talat. Hur kalla som helst. Dessutom måste de klackas om. Precis som typ _alla_ mina skor. GHAAA!

Nej. Nu ska jag ta en promenad in till stan. Ska på teater ikväll, och två timmar ska det tydligen ta att gå till elverket. Men, jag är tjock så det lär ta längre tid. Right? Varm choklad får det nog bli på vägen dessutom... Och eventuellt världens finaste vantar jag lyckades motstå att köpa igår. Men ja, jag vet inte om det går längre. Jag är grinig idag, coh då är tröstshopping trevligt. Höhö...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0