Blogg, dockor och annat irrelevant

Nej, vet ni vad? Nu har jag bestämt mig. I min blogg ska jag skriva precis vad jag känner för. Vare sig det handlar om att jag är på riktigt dålig humör, att jag känner mig väldigt fin just idag eller kanske bara har väldigt tråkigt. Punkt. Min blogg, jag bestämmer. Eller hur? Jag blir... Trött på att känna mig som om jag måste anpassa saker efter vad andra tycker och tänker. Jag vågar knappt lägga ut "ointressanta" saker på diverse sidor, för jag är rädd att folk ska tröttna och sluta läsa sluta vara intresserade. Men vad är poängen då? Då är det ju inte jag som lägger upp saker. Och det är ju inte meningen.

Så, nu kan jag börja med att lägga upp en bild på en väldigt fin docka som kom på posten för några veckor sedan.



Mary heter hon och är alldeles underbart vacker. Eller hur? Långt, rött hår, fräknar och svepande klänningar. Hannah gillar. Punkt.



Det rör sig väldigt mycket i mitt huvud just nu, ytterst irriterande. Jag vet inte riktigt varför, egentligen? Det är bara väldigt mycket. Är förmodligen lite stressad över uteblivna skolarbeten, bristen av praktikplats och annat jobbigt. Dessutom åker jag bort över lovet på fredag, och kommer inte få träffa Christoffer på alldeles för länge. Inte så kul.
Men man ska ju vara positiv, eller hur? Och imorgon ska jag klippa mig, det blir trevligt. Man kanske till och med ska försöka ta en ordentlig bild på det hela, med systemkamera och allt? Drömma går ju i alla fall. Jag vet att jag är lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0