Current obsession in the mansion of Hannah



Alltså. Ja. För de som känner mig så är ni nog väldigt medvetna att jag är väldigt bra på att nörda ner mig i saker-right? Och, the Vampire Diaries är det senaste. Jag, Hugo och pappa gosar ner oss i soffan med godis och tittar på några avsnitt när vi får chansen. Mamma sitter och suckar ett tag innan hon ger upp och går och läser istället.
Rip-off av Twilight tycker många? Eller inte. Det är ju liksom... Riktiga vampyrer? (dessutom är böckerna äldre)
Nejmen, jag gillar. Faktiskt. Det är liksom alldeles lagom mycket halsavslitande och annat mysigt. Haha, jag är smått besatt ja... Skärpning!

Kommentarer
Postat av: Jill

Den är najs! :DD

Har precis börjat kolla den jag määäh! :D <3

2010-02-19 @ 19:33:37
Postat av: Hannah/Anarkistbävern

Den är fäääääätnäääjs!

2010-02-19 @ 22:57:45
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0