Hemma från London...

...sedan ett tag tillbaka. Är magsjuk och längtar tillbaka, härligt värre!


Hyde park på morgonen, mysigt värre...


Och helt plötsligt blev det sommar? Förvirrande much...


Sedan drack jag världens godaste choklad också. Det var helt sjukt vad god den var. Den var liksom... Krämig? Omnomnom...


Och sisat bilden får bli en random bild. Helt oplanerad. Jag visade Hugo inställningarna på kameran, tog ett foto vid höften och det här blev resultatet. Jag gillar?

I vilket fall som helst var London muchos trevligt. Faktiskt. Sedan blev det back to reality och magsjuka. (fast jag har träffat Linn och Christoffer också, och det var ju trevligt i alla fall..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0