Pannkakskalas!

Idag var jag ledig. Och vad gör man på en ledig dag? Vaknar tidigt av mardrömmar och inser att man måste ta tillbaka Alexis av Hachi så man har sin lilla spökriddare tillbaka. Så det blev till att beordra henne att komma förbi efter skolan. Och det gjorde hon-mot att jag gjorde pannkakor åt henne. Lät trevligt tyckte jag...

Men innan dess hade jag tid åt annat-så jag provfärgade tygfärger så det rök-superkul!



Hachi dög upp vid... Halv två? Och hade råkat klippa sin lugg lite för mycket. Men jag dog för den var så himla söt. Jag vill också se så söt ut i kort lugg!
Kort därefter följde Christoffer, som också ville ses, och det klagar man ju inte på. Faktiskt.



Och... Att reta Christoffer måste vara en av de roligaste sakerna som finns. Faktiskt. Så då måste man ladda upp den här bilden. Hachi är nog den enda i hela världen som lyckats med bravaden att få en bild på honom där han inte fånar sig...

Sedan bar det av till jobbet med koppning, chokladprovning och middag på KGB! Trevlig dag. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Fina bilder :D

2010-01-20 @ 23:25:05
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
Postat av: Hannah/Anarkistbävern

Tack så mycket!

2010-01-20 @ 23:39:54
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/
Postat av: Hachi

Jag har fortfarande status!

Och ja, mitt smile är specielt! xD



MER PANKAKOR!!<33

2010-01-21 @ 08:37:03
Postat av: Hannah/anarkistbävern

Haha, vi får ha ett jääättestort pannkakskalas någon gång!

2010-01-21 @ 12:10:42
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0