Studentbilder då?


Finaste klassen med världens bästa lärare. Damn, I miss you already.


Finaste lärarna med finaste presenterna från mig och Amanda!


Amanda, jag och Vanessa dissade självklart flaket. (nej, jag är inte så förtjust i idén med öldusch) Vi blev runtkörda i stan av en vän till Vanessa i en fin bil istället!


Innan min mottagning svängde jag och Amanda förbi på Vanessas mottagning också. Där fanns balnd annat världens sötaste lilla Mio-chan. Hon uppfostras till modetönt. Titta in handduken så fattar ni nog. (Vivienne Westwood gillar vi!)


Och så lite modebloggarpoäng till mig, en outfitbild!


Fler bilder än så orkar jag inte ladda upp. Men fint var det i alla fall. Även om bilderna är sena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0