Fin musik



Vissa saker får en ju bara riktigt glad. Som den här låten. Åh vad jag längtar tills videon släpps. <3

Är lite på "Det är synd om mig jag är ju så ensam"-humör just nu. Jag har ju haft ett par underbara veckor. De coolaste delarna har jag ju inte skrivit här. Men ja, jag är kompis med Criso. As in "I see you more as a friend now" när vi diskuterade fans. Det känns trevligt! Äntligen lite kompisar i det här landet! Men nu åker de iväg på turné med Gaslight Anthem i en månad. Så det var ju lite tråkigt! (Jag är inte alls avundsjuk)

Skulle kunna skriva om allt häftigt som har hänt. Men det skulle ta så lång tid. Så jag gör inte det. Det har varit grymt i alla fall. Obeskrivligt.

Men nu är det roliga över, och då får man lyssna på Frank Turner, för hans låtar får en att skärpa till sig lite!

Kommentarer
Postat av: Elin

Mmmmh frank turner<3

2010-10-30 @ 14:51:27
URL: http://ljusskeppet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0