Rant.

Three weeks to go! <3 Sedan kommer Hachi!
Och tre veckor och en dag tills Linn kommer.
Och tre veckor och två dagar tills Rebecca kommer.

Humdidum. Har ni tänkt på hur tråkigt livet blir när ma har haft en kick ass dag. Och sedan är den över? I mean, where's the fun in sitting by my computer när jag igår ägnade dagen åt att skratta, dansa och sjunga? Precis.

Jag känner mig lite som Misato i Nana btw. För ja... Jag går på framförallt Sharks spelningar, och grabbarna känner igen mig, för jag är alltid där... Illa? Mhm. Men, citat:
"Hey Hannah, thanks for coming out to the shows, really means alot. See you on the 21st. C"
Jag tar det som ett gott tecken i alla fall. Och det är jävligt kul att gå på spelningarna. Och ärligt talat är det ganska kul att de känner igen mig. Även om jag börjar känna mig lite som ett stalkermongo. Men, whatever. Fast James is creeping me out. Resten av grabbarna gjorde liksom tummen upp, nickade mot mig, gick fram och sade att det var kul att e mig på en spelning igen osv. Men han bara stirrar. VAD GÖR JAG FÖR FEL LIKSOM?!? D: Jaja, whatever.
Lol! Jag fick just ett mail från twitter. Och Criso, bassisten, har precis börjat följa mig på twitter. Jesus christ, this is getting weird. Criso och Love end Disaster följer mig. Good job.
Just det, om folk har twitter så heter jag anarkistbavern där, of course. Skriver en hel del där. Mest musikrant såklart. Det blir lätt så.

Och ja, jag måste ventilera mig lite grann här som ni kanske märker!Jag har märkt att när jag väl pratar nuförtiden pratar jag verkligen MYCKET. För alltså, jag är blyg. Blyg innan jag väl lär känna folk och känner mig bekväm i situationer. Så typ, igår. Jag sade knappt ett knyst, men hade kul ändå och dansade och hade kul. Sedan helt plötsligt hamnade jag bredvid Tom, och började dansa med honom. Sedan började han snacka med mig efteråt och liksom, sedan bara pratade och pratade jag. Det är liksom, som om allt mitt prat måste ut på en gång. Eftersom jag inte riktigt har någon chans annars?
Sedan känner jag mig helt retarderad när jag kommer på mig själv med att prata sådär övermycket. Men vad fan, what to do?

Och min dag blev ganska mycket bättre. Tom svarade på mitt sms, och Criso följer mig på twitter. Life's good. ;)Saknar folk i Sverige. <3


Bajs på bdb som bajsar på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0