Sova... ^^''

Hade Apu idag som vnligt.. men, ingen lektion på morgonen, vilket gjorde att jag inte började förrän 11... Problemet var bara att jag för ANDRA morgonen i rad stängde av väckerklockan i sömnen.. Vaknade 5 min efter att jag börjat av att min handledare ringer och undrar om jag kommer snart... Det var.. Fail. xDD
  Men, min praktik äger så jävla hårt.. o.O Liksom, jag får ägna haklva dagarna åt att sticka typ.. :P Sedan gör det ju inte saken sämre att hon gav mig 3 nostor med garn gratis till mig idag.. Liksom, hej pappas julklapp blir billig. o.O Har stickat en mössa till honom i födelsedagspresent och med min rabatt så kostade garnet 48 spänn... xDD Sedan tänkte jag att jag kunde köpa mer garn och sticka en matchande halsduk han kan få i julklapp, och det garnet får jag GRATIS! xDD Sedan ska jag köpa garn till mamma där också...  Mina julklappar kommer bli billiga! 8DD *snål*

Ska på guldkompassen med Ebba på fredag, fett nice. :D Måste försöka hinna läsa om boken tills dess.. o.O Men... Min bokkö börjar bli rätt lång nu.. ^^'' HP7 på engelska, HP7 på svenska, Svinalängorna och nu guldkompassen.... Alla utom Svinalängorna är fett långa dessutom.. ^^'' Fail på det...

Jaja, nu svamlar jag bara.. xDD Men, är du nöjd nu Björn..? :P

Kommentarer
Postat av: björn

ja, det är jag! :D
förgyller min sjukkväll. för jag har typ megafeber :(
och jag som ska sjunga på söndag.

du och din bror, och alla andra är förresten inbjudna dit *göra reklam*
fast då kanske jag ska ta att bli frisk först.

2007-12-04 @ 20:05:56
URL: http://bjornmat.blogg.se/dagbok
Postat av: Hannah

Får se om vi kommer.. ^^ Meddelar dig då i alla fall. :D

2007-12-05 @ 21:50:39
Postat av: Hannah

Får se om vi kommer.. ^^ Meddelar dig då i alla fall. :D

2007-12-05 @ 21:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0