Jag och mode alltså.


Funderar på att köpa den västen när jag väl har köpt Hugos Vivienne-byxor~ De är ju också kritstrecksrandiga, så med den där västen, mitt orb-halsband och rocking horse skulle det bli toppen! Känns så i alla fall. ^^ Önskar jag hade pengar nu bara!

Haha, jag vet inte vad som hänt med mig sedan jag började textila! Ni som kände mig innan vet hur anti mode och märkeskläder jag var innan. Men titta på mig nu? HELT annorlunda. Det är superkul med sådant, så länge man slänger in en liten egen touch alltså. ;P Man ska vara smygstylish helt enkelt. Så som jag var i London, när jag sprang runt med märkeskläder från topp till tå och alla i de svindyra varuhusen tittade på mig som om jag var någon form av skabbunge som skulle snatta allt och sälja på eBay.. ^^'' Skojigt ju! :P
  Och inte nog med att jag har på mig märkeskläder, jag vill göra dem själv också.. ^^'' Ni ska allt få se! Om några år kommer ni se mina kläder i modetidningar världen över! ;P (okej, vi kan hoppas i alla fall... :3)


Nej, nu har jag varit trött sedan klockan sex, fastnade för en manga och kunde aldrig gå och lägge mig så... Nu är det minsann dags! Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0