Rummet klart!

Jajamensan, nu är rummet helt klart! ^^ Jag älskar det. <3


Före:

(hade ett skrivbord under fönstret, men det hann jag flytta på innan jag kom på att jag skulle fota~)





Erkänn, inte så snyggt va? xD Inga förvaringsmöjligheter och crappy möblering. Nej tack.
Efter:









That's it! :3 Är ytterst nöjd. <3 Sry för den sena uppladdningen av bilderna btw, var på fotomässan tills alldeles nyss. Jättefina bilder fanns det. x3 Och jag lyckades få mamma att köpa "Fashion Tale", en bok med otroligt snygga modefoton, me like. :3



...Och björn, det är faktiskt inte alls så mycket dockfoton här.. ^^''

Kommentarer
Postat av: björn

jag vet, men trollis har också en docka som hon fotar ibland så det blir en massa dockor sammanlagt för mig :P

2008-11-16 @ 17:27:04
Postat av: anarkistbävern

Ehh? Vem är Trollis? o.O funderar på om hon känner henne

2008-11-16 @ 17:30:07
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/
Postat av: Anonym

en kompis till camilla, spelat med lotherans hin. hon är jätteduktig på att sy hon me' :p

2008-11-16 @ 21:30:40
Postat av: egg

Smexxigt det blev~ lalalaa~ ...påminner mig om att jag borde städa och göra klart mitt rum O.o (men det är jobbigt så höhö~ ^^')

2008-11-16 @ 22:45:23
Postat av: KelocC

Godnatt :)

2008-11-16 @ 22:50:40
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: anarkistbävern

Egg: Sänkju~ Vill jag veta hur stökigt det är nu? xDD



KelocC: Randomness? Godnatt! xD

2008-11-17 @ 01:27:55
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0