Therese Alshammar och annat random

Kan väl börja med att berätta om den mest random händelsen idag... Therese Alshammar knackar på på jobbet strax efter stängning och ger mamma 2 fribiljetter till världscupen i simning som skulle börja 40 min senare. Jag menar, hur random kan saker bli? xD Visst, hon är stamkund och så, men flummigt i vilket fall... ^^'' Jaja, jag och mamma drog dit och kollade på simning halva kvällen. xD Det var faktiskt ganska kul, det var en snubbe som satte världsrekord bland annat, jisses vad snabbt han simmade! Men, efter typ 2 timmar tröttnade jag faktiskt och drog hem. ;P Middag kvart i tio, yay! xDD

Hmm... Det var ju något mer jag tänkte skriva... Prutt att ajg inte kommer på vad det var!



I brist på annat tänkte jag att jag kunde slänga in den där tjofräsen istället, sjukt cool är den! Koppla in hörlurarna till datorn och blunda. Sjukt verkligt! Personligen vågade jag inte blunda eftersom jag trodde det skulle bli något a'la Sweeney todd, men så var det inte, så blunda! Seriöst, gör det! O.O Lyssna! *befaller* Totally worth it. :P




Ingen som budat över Vivienne-tröjan än, och Hugos skor har inte kommit än. Det sistnämnda suger, men tröjan SKA jag ha så. :3 Solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0