Hemligheten var det ja.

(Foto tagit av Jesper Elcar och sådant där)





Ni vet den där hemligheten jag snackade om? Den är officiell nu. Vill ni veta vad det handlar om? Trodde väl det.

Ser ni bilderna ovan? De är inte tagna i Sverige. De är tagna i London. Men det hjälper väl inte er så mycket va?

För er som inte redan visste det så äger mina föräldrar ett företag som heter "Kaffemaskinen", som säljer espressomaskiner, kaffe m.m. Och där brukar jag jobba extra såklart. Om ni ser den översta bilden så förstår ni nog vad jag kommer till va? Jo, vi har öppnat i London.

Nästa bild? Ett hus en liten bit söder om London. Men inte vilket hus som helst. Huset jag befinner mig i just nu. Och huset jag kommer flytta till i Augusti.

Ja, det var det. Till hösten flyttar jag i London, och jag har ingen aning om hur det hände.

Eller okej, det har jag faktiskt. Typ. Mamma och pappa har snackat om att öppna i London länge, och när vi var där i Januari blossade idén upp igen. Tanken från börjar var väl att jag och Jon, en brittisk arbetskamrat, skulle ha bott coh jobbat i London. Men sedan kom de på andra tankar, och nu flyttar vi dit hela gänget.


Mina föräldrar får galna idéer, och jag älskar dem för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0