Nähä, men det sög ju...

Jaha, inget grönan imorgon, jag hade sett fram emot det fett mkt ju.. ^^'' Jag är ju en sådan där misslyckad person som bara åkt till grönan med familjen och klassen för länge sedan. Så, jag tyckte det skulle bli skitkul, men nej... Vanessa+Sente=Diss=opepp Egg Busstrejk=opepp Egg Opepp Egg=inget grönan=INTE kul... Jag som sett fram emot det som fan.. ^^'' Och, nu ska jag vara ärlig osv och säga att jag är sådär superbesviken som man kan bli om man är Hannah och nästan börjar gråta... ^^'' Jaja, om jag har tur kanske det blir av nästa år eller ngt, för det blir säkert inte av i år...

Kommentarer
Postat av: eggnog

men fuuuuu~! ... pat pat ;_;

Ska du säga som åker iväg till massa ställen hela tiden och är okontaktbar... Schweiziska skitunge!!! XDDDD

Inte mitt fel uuuuuuunngh >
__>'

2008-07-01 @ 09:01:51
Postat av: Hannah

Det är inte mitt fel att jag ska till schweiz! lipar Hade mkt hellre stannat hemma ju.. X__X

Och, du HADE kunnat gå, om du hade slutat bajsa på dig. ;P

(men, det är lugnt, jag kan säkert hitta på ngt annat xP Massor är ju i sthlm nu pga miyavi så..)

2008-07-01 @ 10:00:37
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0