Översocial of d00m -___-''

Jag har för tillfället en mycket översocial bror i mitt rum, som verkar vara väldigt uttråkad.. För han sitter på mitt golv med en gitarr och spelar random shit. (han an inte spela gitarr) Och så fäller han massor med random kommentarer hela tiden... Dessutom är han jobig och tjatar om allt möjlight och gräver runt bland gitarren och petar på allt. Och vill prompt testa att flytta över en av strängarna från den akustiska gitarren till elgitarren.. Vilket jag tycker låter som en dååålig idé, men han lyssnar inte.. X___x *suckar*

Kommentarer
Postat av: björn

men ojda. vem har gjort vad med hugo? :P

och att byta strängar är nog en dååålig ide, spec om ni har nylonsträngar på den akustiska. då tror jag inte det funkar alls :P

2008-06-05 @ 07:31:38
URL: http://bjornmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0